Uusi kesätapahtuma Kesärieha järjestetään 28.-30.6.2019

Kuhmon Kesärieha 2019

Kuhmossa järjestetään uutta ja perinteitä yhdistävä, koko perheen kesätapahtuma Kesärieha 28.-30.6.2019. Tapahtumapaikkana on aivan kaupungin keskustan tuntumassa sijaitseva jäähalli ja sen vieressä oleva urheilukenttä. Tapahtuman järjestämisestä vastaa Kuhmon Yrittäjät ry yhteistyökumppaneineen. Kesärieha on jatkoa aiempina vuosina järjestetyille suosituille Kuhmon Kesämessuille. Tapahtuma siis palaa Kuhmon kesään uudistuneena!

Laita Kesärieha kalenteriisi jo nyt, sillä tiedossa on mukavaa menoa ja tekemistä koko perheelle! Kesäriehan kanssa samaan aikaan on käynnissä Musiikkijuhla Sommelo, joka tarjoaa korkeatasoista opetusta musiikkikurssien muodossa, monipuolisia kansanmusiikkikonsertteja sekä iloista festivaalitunnelmaa  (lisätietoa www.sommelo.net). Kulttuuri- ja luontokaupunki Kuhmossa viihtyy taatusti pitempäänkin. Viihtymisen takaavat esimerkiksi erilaiset tapahtumat, kaunis luonto ja monipuoliset retkeily- ja historiakohteet. Lisäksi puu ja puurakentaminen ovat kaupunkimme merkittäviä vahvuuksia ja Kuhmosta löytyykin Suomen ensimmäinen CLT:stä rakennettu puukoulu. Tätä Puupalkinto 2018 voittanutta Tuupalan alakoulua ja päiväkotia kannattaa myös käydä ihailemassa vierailulla Kuhmossa.

Tule Kesäriehaan myymään tai esittelemään yrityksesi tuotteita tai palveluita! Odotamme tapahtumaan 4.000 kävijää. Varaa osastosi jo nyt.

Myyntipaikkojen hinnat:

– sisäosastot: kuhmolaiset 120 €/ 2 x 2, muut 180 €/ 2 x 2

– myyntipöytäpaikka sisällä: 70 €

– myyntipaikka ulkona: 50 €

Lisätietoja Kesärieha- tapahtumasta:

Veijo Malinen (Kuhmon Yrittäjät ry, puheenjohtaja)

veijo.malinen@4u2.fi