Kuhmon kaupungin Hankintailta-infotilaisuus kuhmolaisille yrittäjille

Kuhmon Yrittäjät ry tiedottaa

Kuhmon kaupunki järjesti kuhmolaisille yrittäjille Hankintailta- infotilaisuuden keskiviikkona 4.4. kaupungintalolla.
Tilaisuudessa käytiin läpi Kuhmon kaupungin tulevia hankintoja sekä kaupungin uutta Cloudia- pienhankintaohjelmaa. Ohjelman tarkoituksena on lisätä hankintojen tarjouskilpailun tasapuolisuutta ja sitä, että kuhmolaiset yritykset saisivat entistä enemmän paikallisia hankintoja ja urakoita itselleen. Lisäksi Kainuun alueen hankinta-asiamies Kyösti Kauppinen esitteli hankintaneuvontaa ja otti esille hankintoihin liittyviä hyviä neuvoja niin yrityksille kuin hankintayksiköillekin.

Tarkemman jutun tilaisuudesta pääset lukemaan täältä: Kuhmon kaupungin hankintailta-infotilaisuus 4.4.2018