Kuhmon tapahtumien kehittämisseminaari 6.8.

Kuhmon Yrittäjät ry tiedottaa

Eine Kotamaa ja Marita Huotari kävivät läpi työryhmänsä ideoita tapahtumien kehitämiseksi

Kuhmon Yrittäjien hallitus ideoi 6.8. Luontokeskus Petolassa yhdessä kaupungin ja kulttuuritoimijoiden kanssa Kuhmon tapahtumien kehittämistä. Totesimme, että Kuhmon luonto, kulttuuri ja niihin pohjautuva osaaminen antavat hyvän pohjan uusien tapahtumien kehittämiselle. Aitous kuuluu kuhmolaisuuteen!

Tavoitteena on jatkaa Kuhmon matkailusesonkia, lisätä tuloja paikallistalouteen sekä elävöittää kaupungin liiketoimintaa. Yrittäjien, kaupungin, kulttuuritoimijoiden, urheiluseurojen ja muiden yhdistysten osaaminen ja verkostoituminen ovat avainasioita kehittämisessa. Kesäksi 2019 suunniteltavan tapahtuman jatkokehittäminen tapahtuu yrittäjäyhdistyksen hallituksessa, pienemmissä työryhmissä sekä yrittäjien ja kaupungin tapaamisissa.